Tum Mere Kya Ho 7. Bölüm

Join the discussion 28 Comments

  • melike dedi ki:

    ellerinize sağlık güzel bölümdü

  • Seyda dedi ki:

    Diziye yeni başladım. Gerçekten güzel dizi. Zakham ve Bashar Momin’den sonra izlediğim 3. Pakistan dizim oldu kendileri. Sanırım dizi final vermiş. Umarım daha sık çevrirsiniz bölümleri de diziden kopmam. Dizi asıl bu bölümden sonra başlıyor yani… Kaptırıp gitsek bölümleri fena olmaz hani 😂 Valla dizinin başrolü yakışıklı kızlar güzel. Göze de iyi hitap ediyor dizi 😂 Ahmer’i bu bölüme kadar epey sevmiştim. Ama dizilerdeki çoğu erkek gibi şu kötü kadınların numaralarına hemen kanması yok mu! Beni deli etti şimdiden. Versene ağzının payını geri dursun az. Ama yok olur mu…. Pakistanlılar eski takıntılı nişanlı ya da sevgili karakterlerini dizilerde görmeyi epey seviyor sanırım. Bunda da var bi deli. Umarım Mahin’in çok fazla sinirlerimizi bozacak saçma sapan şeyler yapmasına izin vermez Ahmer. Umuyorum ama öyle olmayacak biliyorum ve ben delireceğim. Keşke Ahmer ve Hina daha çok şey yaşasalardı pis cadı gelmeden. Onun da kocasına ve çocuğuna üzüldüm valla. 🙁 Eğer Ahmer o kadının kendi oğluna olan davranışını bilmesine rağmen bir an bile onunla evlenme düşüncesinde bulunursa gözüme gözükmesin valla. Bu arada Pakistan dizilerinde zaman konusunda hep bir sıkıntı var. Çat diye aylar geçiriyorlar bir anda. Ya da yıllar hikayeyle örtüşmüyor. Mahin ve Ahmer 6 yıl önce kolejde olamaz ki… Ahmer’in kızı 4. Sınıf! Yani yaklaşık 10 yıldır evli olması lazım en az. Ya çeviri de sıkıntı var ya da diziyi yapanlar hataları umursamıyor. Ellerinize sağlık. Güzel dizi harika site. İyi ki bu siteyi keşfetmişim. Sıkı bir dizi izleyicisi olarak Pakistan dizileri farklı bir tat verdi bana. Emeğinize sağlık valla. Bizi de çok bekletmeyin lütfen yeni bölüm için. Neyse ben başroldeki beyi stalklamaya gideyim artık. Sanırım türk fan sayfası da varmış 😅❤️

    • Dr_komorebi dedi ki:

      Güzel yazmışsın Seyda😁Ben de geçen yıl keşfetmiştim Pakistan dizilerini,bu yaz da bayağı dizi izlemek istiyorum inşAllah😁Bu dizinin youtube’da videosunu görüp çok beğenmiştim,hemen izlemeliyim diyip başladım,şimdilik fena değil tabi seninde dediğin gibi Pakistan dizilerinde zaman kavramını sıkıntılı işliyorlar,çok fazla diyalog var ve bu bazen insanı sıkıyor ayrıca bazı olayların mantığında da sıkıntı var ama olsun yine de izlettiriyor kendini😁Bu arada çevirmenlerimize de teşekkürler😍

    • SmyySrk dedi ki:

      yettim arkadaşlar durun size hemen izah edeyim öncelikle çevirirken (bahanesi olmaz ama) Allah bilir nasıl yorgunsam das yani 10 u nasıl che (6) anladıysam 😂 oradaki bnm hatam 💁🙈🙈😌😌 ama şimdi bir şey söyleyeyim siz de gülün; 4. sınıfta olan Ahmer in kızı hira, mahin in oğlu değil yaniii Khalit mahiin in 6 yıllık geçmişini düşünüyor da olabilirdi öncesinde sevmemiştir vs arasında pek tabi 6 yıllık geçmiş olabilir (ilk yılları kötüdür falan) ve dizide mahin in oğlunun doğduğu zamanda yok, İsa da 5-6 yaşında olabilir ABD de ilköğretim 5 yaşında da iki yıl okul öncesi eğitim sonra okul şeklinde ve 6 yıl (evet yanlış) yazdığım ise Khalit ve Mahin arasında geçen süre yani mahin in çocuğu değil 4. sınıfa giden Hira, İsa pek tabi okul öncesi 1 de veya 2 de olabilir 🙊 çok konuştum sanıyorum umarın anlatabilmişimdir. ha bir de mahin ile ahmer in arasındakiler 6 yıl önce de değil oradaki 10 dan da öncesi var dizide bir tarih belirtmiyorlar hatta çoğu yerde yılları toplayıp çıkarım bulup ekliyorum 😂😂😂😅😅 da bunda bayağı yanlış yazmışım benim hatam 🙈🙈 ki olursa söyleyin mümkün olanları düzeltelim 💞💗💗 şimdi açtım dinledim bayağı 10 yıl diyor 😂😂konuşmaları dinleyip dinleyip yazınca demek oluyor böyle kulak yanlış duyuyor bazen, malum bir text i vs de yok hep birlikte altyazı dosyasını metinleri en baştan yapıyoruz o yüzden çok uzun sürüyor ve hatalarımız oluyor 😔

  • haticetül kübra dedi ki:

    admin sitenizi beğeniyle takip ediyorum öncelikle emekleriniz için teşekkür ediyorum yalnız bi sitemim var size bu dizi de dahil bi kaç dizi var çevirisi gecikiyo sizden rica ediyorum biraz daha çevirileri hızlandırırmısınız eminim sizlerin işide zor kolay değil ama bi sonraki bölümün çevirisini beklerken hem merak ediyorum hemde diziye ara verince dizinin tadı kaçıyo umarım yazımı yayınlarsınız çalışmalarınızda kolaylıklar diliyorum admin

    • lollytelly turk dedi ki:

      bizde çok istiyoruz hepsini 1 günde yayınlayalımdiye ancak her dizinin cevirmeni farkli bazı dizilerin cevirmenlerinin özel hayatlarından dolayı gecikme oluyor yapacak bir şeyimiz yok bekleyeceğiz hep birlikte

  • haticetül kübra dedi ki:

    Admin yazımı dikkate alıp cevap verdiğiniz için çok teşekkürler işlerinizde kolaylıklar diliyorum böyle güzel dizileri izleme imkanını bize sağladığınız içinda ayrıca teşekkür etmeyi bir borç adlediyorum sağlıcakla kalın

  • Esra dedi ki:

    Dizinin diğer bölümlerini de çevirin lütfen çok güzel dizi emeginize sağlık. Diğer bölümlerini cevirecek misiniz??

  • elfprincess dedi ki:

    video silinmiş acaba yenilenir mi?

  • elfprincess dedi ki:

    Bu bölümün videosu silinmiş arkadaşlar. yeniden yükleyebilecek misiniz?

  • haticetül kübra dedi ki:

    iki defa 7. bölüme kadar seyrettim neden anlamıyorum ama seyredince mutlu oluyorum bu pakistan dizileri çok güzel türk dizileri hint dizileri kore çin japon dizileride seyrettim ama pakistan dizileri özelliklede bu dizi kadar hoşuma gitmiyor yeni bölümleri merak ve sabırsızlıkla bekliyorum umarım biran önce yeni bölümler gelir inanın sitenizi ekrana kaydettim her gün bikaç defa bakıyorum yeni bölüm gelmişmi diye biliyorum sizlerde hiç bir karşılık beklemeden bu dizileri çevirip bizlerin seyretmesini sağlıyorsunuz emekleriniz için için çook teşekkürler allah razı olsun

  • Sultana dedi ki:

    Canim 7ci bolum acilmiyor
    Bekliyoruz tabiki yeni bolumleri tezce insaAllah
    Cok guzel gidiyor valla beni alip goturuyor zaten Ehmere bayiliyorum eski dizilerinde

  • Sükran dedi ki:

    Dizi devam edecek mi tesekürler

  • flzmt dedi ki:

    Yeni bölümlerse Zaman gelecek dizi çok güzelli lütfen bilgilendirin :((((

    • ayse dedi ki:

      saygı değer lolly telly Türk yöneticileri çevri yapan arkadaşla konuşmuyor musunuz neden çeviriye devam etmiyor bu diziyi deli gibi merak ediyorum bunu yanlız ben de demiyorum diğer izleyenlerde söylüyor bu dizinin gerçekten devamı istiyoruz lütfen çeviriyi yapan kişi bu konuda bizleri aydınlatsın 25 mayıstan bu yana merak ve heyecanla bekliyorum yeni bölümü her gün bakıyorum siteye geldi mi bakıyorum lütfen bu konu ile ilgilenmenizi rica ediyorum

  • haticetül kübra dedi ki:

    adminciğim çevirmen devam ederse çevirmeye yeni bölümleri izliyebileceğimizi yazmışsın o zaman sizin aracılığınızla çevirmene rica edeyim ne olur bu diziyi çevirmekten vaz geçmeyin çok rica ederim bu diziyi seyretmek beni mutlu ediyor eminim bu diziyi diğer seyredenlerinide mutlu ediyordur buda bence çok güzel biriş yaptığınızın kanıtı olmuyormu ne olur diğer bölümleride çevirip bizlerle buluşturun şimdiden emeklerinize sağlık diyorum

  • Esma eran dedi ki:

    Dizi ne zaman çevirmeye başlanacak merakla bekliyoruz

  • Esra dedi ki:

    7.bolum açılmıyor bir gecede 7.bölüme geldim ve heyecanla bekliyorum… lütfen bekliyoruz müsait olduğunuz zaman emeginize sağlık

  • elfprincess dedi ki:

    sayın çevirmen lütfen devim edin. Biz çok merak ediyoruz. :):) Yarım bırakmayın lütfen rica ediyoruz.

Leave a Reply